توجه: محصولات فروشگاه تونی لند ویژه کاربران ایرانی است و ما در هر مقطعی از زمان، حق مسدود کردن دسترسی کاربران ساکن خارج از کشور ایران را برای خود محفوظ می دانیم. در صورت اصرار به خرید از فروشگاه تونی لند از خارج از کشور، لطفا هر چه سریع تر برای دانلود محصولات خریداری شده اقدام نمایید!

  • انواع اطلاعات شخصی جمع آوری شده

اطلاعات شخصی اطلاعاتی است که می تواند برای شناسایی ، مکان یابی یا ارتباط با فرد مورد استفاده قرار گیرد. این شامل اطلاعات دیگری است که ممکن است با اطلاعات شخصی در ارتباط باشد. انواع اطلاعات شخصی زیر را جمع آوری می کنیم:

1. اطلاعات تماس :

این اطلاعات امکان برقراری ارتباط با شما ، مانند نام ، آدرس پستی ، آدرس ایمیل ، نام حساب کاربری وب سایت رسانه های اجتماعی ، شماره تلفن ها یا آدرس های دیگری را فراهم می کند.

2. اطلاعات معامله درباره نحوه خرید و بازخرید:

اطلاعات حساب مالی همانطور که لازم است برای پردازش پرداخت های مربوط به تونی لند که خریداری می کنید ، مانند شماره کارت اعتباری خود و تاریخ انقضای آن که صرفا در درگاه پرداخت اینترنتی کاربرد دارند و تونی لند به آنها دسترسی نخواهد داشت. پرداخت با تمامی کارت های عضو شتاب امکان پذیر است.

  • تونی لند چگونه اطلاعات شخصی را جمع آوری می کند؟

ما هنگام ثبت نام جهت ایجاد یک حساب کاربری ، سفارش کالا و جهت برقراری تماس با ما ، از شما اطلاعات شخصی می خواهیم.

  • تونی لند چگونه از اطلاعات شخصی استفاده می کند؟

این اطلاعات صرفا برای ارتباط دوطرفه تونی لند با مشتری به کار می رود و هیچ گونه شخص یا گروه دیگری به آن دسترسی نخواهد داشت. با ورود به حساب خود می توانید اطلاعات خود را تصحیح کنید و یا می توانید به آدرس info@toonyland.ir نیز ایمیل بفرستید. اگر می خواهید حساب خود را ببندید یا سؤال یا درخواست دیگری دارید ، با ما تماس بگیرید: 09226447643

  • آیا امکان لغو سفارش پس از پرداخت وجه وجود دارد؟ اشکالات به وجود آمده در اجرای فایلهای خریداری شده به چه صورت مرتفع می گردد؟

پس از پرداخت موفق امکان لغو سفارش وجود ندارد و تنها در صورت خرابی لینک دانلود یا اشکال اساسی در فایل های محصول/محصولات خریداری شده، پس از اطلاع رسانی کاربر مدیران وبسایت موظفند مشکل موجود را ظرف 48 تا 72 ساعت برطرف کنند. تشخیص وجود اشکال اساسی در فایل خریداری شده بر عهده مدیران وبسایت است و تونی لند در قبال ناسازگاریهای نرم افزاری و یا سخت افزاری و یا قدیمی بودن دستگاههای صوتی و تصویری کاربر که برای پخش فایلها مشکلاتی ایجاد کرده مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد. لازم به ذکر است تونی لند تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا در حد عرف امکانات موجود در جامعه بهترین صوت و تصویر ممکن را به مخاطبان خود عرضه کند و تا حد امکان راهنمای عملی مناسبی را به کاربران خود که برای استفاده از امکانات سایت با مشکلاتی روبرو بوده اند ارائه کند. زیرنویس محصولات نیز (در صورت موجود بودن!) به صورت همزبان با صوت دوبله و از لحاظ زمان بندی هماهنگ شده با تصویر ویدیویی است و هر فایل زیرنویس به شکل هم نام با فایل ویدیویی در فایل های فشرده (زیپ) گنجانده شده است. در صورت مشاهده وجود زیرنویس در راهنمای محصول مورد نظر، تقریبا همیشه کلیه فایل های زیرنویس آن فصل در اختیار کاربر قرار داده شده؛ اما در صورت موجود نبودن برخی از فایلهای زیرنویس، کاربر حق اعتراضی از بابت نبود فایل زیرنویس یا زیرنویس چسبیده برای محصولات خریداری شده نخواهد داشت. ضمنا هیچ یک از محصولات تونی لند به زبانهای آسیایی ازجمله چینی، کره ای، ژاپنی و عربی زیرنویس همزبان با صوت دوبله ندارند.

در مورد فلش مموری یا انواع حافظه های جانبی خریداری شده از تونی لند، تمامی آنها پیش از ارسال تست می شوند و در صورت ناهمخوانی تلویزیون و یا هر دستگاه صوتی و تصویری کاربر با حافظه جانبی خریداری شده، در صورت توافق مشتری و تونی لند، مشتری حافظه جانبی را جهت تعویض و یا بررسی مجدد به تونی لند باز میگرداند تا در صورت صلاحدید یک حافظه جانبی دیگر با پکیج پیشین برای کاربر ارسال شود. در این حالت مابه التفاوت قیمت حافظه های جانبی محاسبه خواهد شد و به کاربر برگردانده یا از او دریافت می شود. راهکار دیگر این است که در صورت موافقت مشتری و امکان برداشت فایلها، به جای ارسال مجدد یک حافظه جانبی دیگر، صرفا معادل قیمت حافظه جانبیِ عودت داده شده (با کسر وجه پکیج محصولات ارسال شده) به مشتری برگردانده شود و حافظه جانبی دیگری برای مشتری ارسال نگردد.

  • دریافت بسته های پستی چقدر زمانبر است؟

ارسال بسته های پستی طی 3 تا 7 روز کاری صورت می پذیرد.